Warsztaty hotelarskie „Organizacja pracy w recepcji” |
poniedziałek, 17 lutego 2020 11:24 | |||
Warsztaty przygotowane przez uczniów grupy hotelarskiej w naszej szkole, to standardy obsługi z elementami organizacji pracy i zachowań sprzedażowych w recepcji. Młodzież będzie mogła dowiedzieć się od osób praktykujących na co dzień w jaki sposób profesjonalnie należy dokonywać rezerwacji gości, jakie są najlepsze wzorce i praktyki check – in, zasady i warunki pobytu gościa mieszkającego w hotelu, współpraca z houskeepingiem oraz zasady cheek – out. Warsztaty będą miały na celu kształtowanie świadomości zagrożeń występujących w środowisku pracy hotelarzy oraz podniesienie poziomu wiedzy dotyczącej pracy w recepcji. Uczniowie będą mieli także możliwość zadawania pytań na nurtujące ich tematy związane z wykonywaniem pracy w hotelu.
View the embedded image gallery online at:
http://www.zsnorwid.swidnik.pl/ogoszenia-aktualne/2311-warsztaty-hotelarskie-organizacja-pracy-w-recepcji#sigFreeId69a2a4dc10
View the embedded image gallery online at:
http://www.zsnorwid.swidnik.pl/ogoszenia-aktualne/2311-warsztaty-hotelarskie-organizacja-pracy-w-recepcji#sigFreeId6ede9e53bc
|