Moje Boisko - Orlik 2012 - Informacje
Otwarcie Orlika PDF Drukuj
środa, 28 lutego 2018 11:30
Z powodu złych warunków atmosferycznych
boisko Orlik przy Zespole Szkół Nr 1
będzie nieczynne do dnia 11 marca 2018r.
 
Nabór na Animatora kompleksu Orlik PDF Drukuj
środa, 17 stycznia 2018 13:32
W załączeniu znajduje się informacja o naborze na stanowisko Animatora Boiska Orlik.
Załączone pliki:
Pobierz (animator.pdf)animator.pdf127 Kb
 
Konkurs wsadów do kosza oraz rzutów za 3pkt PDF Drukuj
poniedziałek, 22 sierpnia 2016 11:02

plakat-bieganieSerdecznie zapraszamy na konkurs wsadów do kosza oraz rzutów za 3pkt. Impreza odbędzie się na Orliku przy Zespole Szkół Nr 1 w Świdniku 14 września 2016r. od godziny 13:00. Imprezę objął patronatem Wicestarosta Powiatu Świdnickiego Waldemar Białowąsa oraz Dyrektor Zespołu Szkół Nr 1 Krzysztof Gałan, a jej pomysłodawcą i organizatorem jest animator boiska Orlik – Pan Maciej Banecki.

Europejski Tydzień Sportu

 
Instrukcje użytkowania urządzeń siłowni PDF Drukuj
środa, 16 kwietnia 2014 07:44

 


 

WSZYSTKIE URZĄDZENIA PRZEZNACZONE DLA DOROSŁYCH I DZIECI OD 10 ROKU ŻYCIA.

DZIECI DO 14 ROKU ŻYCIA POWINNY POZOSTAWAĆ POD OPIEKĄ OPIEKUNÓW.

MAKSYMALNY CIĘŻAR UŻYTKOWNIKA 120 KG.

 


 

orbitrek

ORBITREK

 

ZASTOSOWANIE:

Trening ogólnorozwojowy całego ciała. Poprawiający kondycję i koordynację ruchową.

SPOSÓB UŻYWANIA:

Stań na pedałach i chwyć rękami oba uchwyty.
Poruszaj naprzemiennie nogami do przodu i do tyłu, jednocześnie pomagając sobie rękami na zmianę ciągnąc i pchając drążki.

Stopień trudności – łatwe.

 

 

 


 

wioslarz

WIOŚLARZ

 

ZASTOSOWANIE:

Wzmacnia mięśnie ramion, nóg i pasa, brzucha, pleców i klatki piersiowej, usprawniając ruch kończyn. Poprawia wydolność krążeniowo-oddechową.

SPOSÓB UŻYWANIA:

Usiądź wygodnie, złap uchwyty obiema rękoma i przyciągaj drążek uchwytu aż do wyprostowania pleców. Ruchy powinny być rytmiczne, ale nie gwałtowne.

Stopień trudności – łatwe/średnie.

 

 


 

JEŹDZIECjezdziec

 

 

ZASTOSOWANIE:

Ćwiczenia usprawniające ruch kończyn. Poprawiają wydolność krążeniowo-oddechową. Wzmacniają mięśnie ramion, pleców, klatki piersiowej i nóg.
SPOSÓB UŻYWANIA:

Usiądź na siodełku, złap uchwyty obiema rękoma i naciskaj na pedały aż do wyprostowania pleców.

Stopień trudności – łatwe.

 

 


 

BIEGACZ POJEDYŃCZYbiegacz

 

ZASTOSOWANIE:

Poprawia ruchliwość kończyn dolnych, równoważy i koordynuje pracę całego ciała. Zwiększa wydolność krążeniowo-oddechową, wzmacniając mięśnie nóg i pośladków.

SPOSÓB UŻYWANIA:

Chwyć drążek obiema rękoma i ułóż stopy wygodnie na pedałach, dopasuj środek ciężkości i wykonuj ruch marszowy z wyprostowanymi plecami, ruszając pedałami do przodu i do tyłu bez zbędnego wysiłku ruchowego.

 

 


 

TWISTER POTRÓJNYtwister-potrojny

 

 

ZASTOSOWANIE:
Wspomaga aktywność dolnych partii ciała, stawów biodrowych oraz kręgosłupa lędźwiowego. Ćwiczy zmysł równowagi oraz pozytywnie wpływa na mięśnie brzucha.

SPOSÓB UŻYWANIA:

Obiema nogami zajmij miejsce na pedałach, rękoma złap za uchwyt, po czym wykonuj biodrami jednostajny ruch w prawo i w lewo.

Stopień trudności – łatwe.

 

 


 

wahadlo

WAHADŁO

 


ZASTOSOWANIE:

Ćwiczenia aktywizujące dolne partie ciała, wpływające korzystnie na zmysł równowagi oraz utratę tkanki tłuszczowej.

SPOSÓB UŻYWANIA:

Chwyć mocno za uchwyty.
Poruszaj biodrami w prawo i w lewo wykonując ruch wahadła.
Stopień trudności – łatwe.

 

 


 

NARCIARZnarciarz-wolnostojacy

 


ZASTOSOWANIE:

Trening ogólnorozwojowy całego ciała. Poprawiający kondycję i koordynację ruchową.
SPOSÓB UŻYWANIA:

Stań na pedałach i chwyć rękami oba uchwyty.
Poruszaj naprzemiennie nogami do przodu i do tyłu, jednocześnie pomagając sobie
rękami na zmianę ciągnąc i pchając drążki.
Stopień trudności – łatwe.

 

 


 

PRASA NOŻNAprasa-nozna-

 


ZASTOSOWANIE:
Ćwiczenia aktywizujące kończyny dolne, wpływające na rozbudowę mięśni.
Nieznacznie obciążające stawy.
SPOSÓB UŻYWANIA:
Usiądź stabilnie na siodełku i połóż obie nogi na pedałach.
Prostuj nogi odpychając się od urządzenia i ponownie zginaj w
kolanach.

Stopień trudności – średnie.

 


 

STEPER PODWÓJNY

 

ZASTOSOWANIE:

Wspomaga aktywność dolnych partii ciała. Ćwiczy zamysł równowagi oraz pozytywnie wpływa na mięśnie brzucha i nóg oraz spalanie tkanki tłuszczowej.

SPOSÓB UŻYWANIA:
Stań na pedałach i naprzemiennie podnoś stopy naśladując "chód w miejscu".

Stopień trudności - łatwe.

 


 

MOTYL POJEDYŃCZY

 

 

ZASTOSOWANIE:

Ćwiczenie wpływające na rozbudowę mięsni górnych partii ciała. Poprawia rozwój mięśni klatki piersiowej, obręczy barkowej oraz kończyn górnych.

 

SPOSÓB UŻYWANIA:

Usiądź na siodełku. Oprzyj się i chwyć rękami drążki. Wyciskaj drążki od siebie i powracaj do pozycji wyjsciowej.

Stopień trudności - średnie/trudne.




 


 

Wszystkie zdjęcia i opisy pochodzą ze strony http://trainer.net.pl/

 

 
Kontakt w sprawie rezerwacji PDF Drukuj

 

Harmonogram wynajęcia boiska Orlik w roku szkolnym 2018/2019 zostanie opublikowany po 3.09.2018 po ustaleniu przydziału na podstawie zgłoszonych rezerwacji.

Aby zarezerwować boisko należy wypełnione zgłoszenie załączone do tej wiadomości dostarczyć do sekretariatu Zespołu Szkół Nr 1 w Świdniku.

 

 
« pierwszapoprzednia123następnaostatnia »

Strona 2 z 3

 EFRR plakat 12.4-1

 Plakat projektu 12

 plakat.jpg

  plakat EFS przed 2018

  plakat EFS poziom po 2018

 EFS plakat pion po2018

12.4 IV

Sport w Norwidzie

 

 bip_logo_pomn1_grad