Dostęp dla rodziców do dziennika elektronicznego |
![]() |
![]() |
Aby uzyskać dostęp do dziennika elektronicznego rodzic musi przekazać swój adres e-mailowy wychowawcy klasy. Wychowawca klasy wpisze adres e-mail do systemu. Następnie należy przejść do witryny dziennika elektronicznego za pomocą obrazka dostępnego na dole naszej strony internetowej.
Utworzenie lub zmiana hasła: W polu nazwa użytkownika należy wpisać adres e-mail podany wychowawcy po czym kliknąć na link "Przywróć dostęp" Następnie należy zaznaczyć pole potwierdzające, że nie jest się robotem, wpisać ponownie adres e-mail oraz kliknąć "Wyślij wiadomość". Po wykonaniu powyższej czynności nad oknem logowania pojawi się komunikat informujący o wysłaniu maila z linkiem do resetowania hasła. W zależności od poczty której Państwo używacie różnie może zostać przeniesiona powyższa wiadomość, może się znajdować w folderze "Inne", "Oferty", "Spam" itp, jeśli nie ma w głównym folderze "Odebrane" należy przeszukać skrzynkę pocztową. Proszę postępować według instrukcji zawartej w mailu. Procedurę tę można powtórzyć w przypadku zapomnienia hasła.
Logowanie: Po utworzeniu hasła należy przejść na stronę główną dziennika i jeszcze raz wpisać login (adres-email) i hasło, po zalogowaniu należy wybrać przycisk Witryna dla rodziców/ucznia
Problemy: Jeżeli po kliknięciu linku "Przywróć dostęp" pojawi się komunikat o braku uprawnień dla konta oznacza to że adres nie został jeszcze wpisany do systemu w takim przypadku należy się skontaktować z wychowawcą. W przypadku gdy podczas logowania na konto aplikacji Dziennik pojawia się komunikat o braku uprawnień należy sprawdzić czy: · Logujemy się na poprawny adres Dziennika naszej szkoły – link znajduje się na stronie szkolnej. · Adres e-mail na który się chcemy zalogować został (poprawnie)wpisany przez wychowawcę/pracownika sekretariatu do danych ucznia/rodzica. · Przy pierwszej próbie logowania ustaliliśmy hasło zgodnie z procedurą odzyskiwania dostępu. Jeśli pomimo spełnionych powyższych warunków dalej nie mamy dostępu należy spróbować zalogować się z innego komputera lub innej przeglądarki oraz wyczyścić „ciasteczka" używanej przeglądarki. Po wyczyszczeniu należy uruchomić ponownie przeglądarkę i spróbować zalogować się do Dziennika.
|